Pages

Tuesday, January 24, 2012

The habit that stuck up on me.

Yaaahh..bangun pagi tadi, geliat..guling-guling dulu...tutup langsir, bukak langsir...dan..amek dua-dua handphone dan cek.."hmm..takde pape pon". Memang la takde pape, aku bukan ada status apa-apa, tiada awek mahupun skandal yang akan menghantar mesej di kala pagi. Then aku baru perasan, aku dah setahun lebih single. Kenapa aku still terikat dengan habit menyayat hati ini? Bila tengok tu memang tak rasa dissapointed pun, rasa lawak pun ada. Ko dah tau memang takkan ada apa-apa untuk dilihat kat fon tu.haha


Aku rasa sebab habit ni melekat kot, aku pun tak sure camne nak remove habit sebegini. Setahun lebih dah kot, kenapa nak rasa excited bangun pagi terus cek fon. Lebih baik aku bingkas bangun dan bermain game. Mungkin lebih seronok kalau macam tu. Hey, aku memang sedang mencari, tapi buat masa sekarang masih belum jumpa. I'm finding the right one while enjoying every bit of my single life and last year with my friends. So I'm doing fine. Maybe this stupid habit caught up on me sometimes..Aku pun tak tahu macam mana nak delete habit sebegini...;(

*entri pendek sebab neuron dalam otak masih mahukan sarapan.

No comments:

Post a Comment