Pages

Tuesday, January 03, 2012

A back pain for a start.

After a long long ride, precisely 5 hours and a half from Segamat, Johor...to Kuala Lipis, Pahang....I had to endure the back pain until now...

Puncanya? Mungkin masa ragbi tempoh hari, aku rasa sakit dah kat belakang akibat terhentak..tambah pulak hari ni, ride atas motosikal selama 5 jam setengah membuatkan aku rasa sakit sangat. Permulaan yang kurang baik for the final year. Masa kemas barang tu terasa gila, tapi endure je lah. Nasib baik dapat bilik aras 2, senang nak angkut dari stor aras 1.





Even esok still cuti lagi, ramai yang dah balik ke IPG pada hari ni..kenapa?Maybe policy kepada pemilihan bilik iaitu "Siapa Cepat Dia Dapat" membolehkan students pilih bilik yang dimahukan asalkan mereka sampai dahulu. Pretty fun eh? Ramai balik awal nampak cam semangat membara nak mulakan semester baru. Tapi hakikatnya sebab nak bilik yang OK.hehe

Kawan-kawan aku termasuk roomate aku pun dah balik.So agak happening la..tapi, I'm still tired and couldn't finish the packing out properly. Masih ada yang dalam kotak. Besok harap-harap aku boleh sambung. Harap-harap besok bangun lega sikit aku punya back pain. After 10 years of rugby(crashing and crashing), my body started to show some signs that I should slow down. But I love this sport damn much. Yup, aku sukakan bola sepak.Tapi for me, sukan ni boleh buat aku pergi macam-macam event dan tournament. My dad supported me for this sport ahead of football. I knew there was a reason but he won't tell. Tapi bila fikir-fikir balik. Aku baru 23, maybe I should slow down. The problem is, I have some 'stubborn' gene from my dad.haha

Esok still cuti, mungkin aku akan finish packing dan berehat. Maybe buy some stuff atau barang keperluan lain yang tak cukup. Aku probably duduk di sini 3 minggu dan after Chinese New Year, I will go out for practicum. So far, this semester started with a physical pain. But mentally, I hope I can survive it. Prepare for the next challenge!

2 comments:

  1. wawa,,,dye cuti smpai esok..haha..unotng nye..kita dah stat kelas esokkk..huhu...
    anyaway, gud luk for practicum..:))

    ReplyDelete
  2. thanks miss e.ala,kelas setat awal sehari je dari kitorang..hehehe.thanks again;)

    ReplyDelete