Pages

Saturday, January 21, 2012

Balik kampung.Hati riang seminggu.

Ada dalam 7 jam lagi sebelum aku berangkat pulang ke kampung halaman esok. Aku tumpang rakan yang tinggal di Benut dan agak selalu balik dengan dia. Gerak 2 kereta, dalam 6 orang. Dalam kumpulan tu aku rasa sampai rumah aku dulu kot sebab daerah aku terletak di utara Johor dan jugak kampung aku tu pulak antara yang terawal lokasinya. Cuti Raya Cina ni banyak peristiwanya. Pagi tadi dah dapat elaun(Alhamdulillah...tapi risau cepat habis pulak), lepas tu family aku semua ada, adik-adik aku pun balik, dan paling penting lepas naik cuti ni dah start praktikum fasa 3 aku yang berlangsung selama 3 bulan.

Selamat Datang!

Hati aku kemungkinan besar akan happy seminggu je sebab paling merisaukan ialah praktikum lepas ni. Pikir-pikir balik macam banyak je benda nak buat, kerja untuk subjek kaunseling, proposal untuk kajian tindakan plus nak habiskan total 7 kali observe. Harap-harap semuanya berjalan lancar. Macam-macam benda nak setel kan? Plus aku dalam dilema sekarang... Melibatkan something yang aku kena accept and understand totally. Harap-harap lepas ni akan jadi better. Amin....

Berhati-hati di Jalan Raya.

Seminggu ni dapat balik, rehat and spend time dengan family maybe is the best potion for what I feel right now.~


No comments:

Post a Comment