Pages

Saturday, December 31, 2011

Last day of the year, last entry of the year.

Tomorrow will be 1st January 2012. Tahun baru beb. Time ni lah macam-macam azam timbul. Time ni jugak lah starting for a new chapter, new semester, new day at school dan segala macam benda baru yang akan dimulakan. Adik-adik dah kembali ke sekolah, pelajar-pelajar ada yang mulakan semester ada yang mulakan exam. Ini juga adalah permulaan untuk final year aku diIPGInsyaAllah. Harap aku berjaya grade bersama-sama kawan aku nanti. Final practicum jugak.I’m hoping to end it well. Macam-macam perasaan anda. Tapi for the most part, I want to improve from last year. Maybe the year I’ll get a girlfriend?Haha. I don’t know.We’ll see. Yang penting fokus untuk praktikal dan kajian tindakan.

Macam-macam benda akan dihadapi menjelang tahun baru ini. I’ll take it as a new fresh challenge ahead. Final year as a teacher’s trainee. And will be the last year with my friends there. 5 tahun setengah, lagi lama dari aku kat sekolah menengah dulu. Dan kali ni kamilah pulak form 5.hahaha. Macam-macam benda yang aku dah plan jugak, tapi nantilah entry by entry aku akan story jugak.




Adakah tahun 2012 dapat mengekalkan title winning manager untuk liga batch IPG? Harap2...


Lepas ni aku tak tahu dapat update ke tak after dah balik IPG. Sebab satu wifi slow mengalahkan kokang. Sila search kokang tu apa kalau tak tahu.. Lepas tu sibuk nak praktikum 3 bulan starting 30 Januari kalau tak silap. Lagipun dah start praktikum nanti pulak tak tahu dapat online ke tak... So many things to do after this. Gunting rambut dah selesai, apa lagi eh, this year tak beli kemeja pun sebab malas. Yang lama ada. So aku tak tahu, macam rasa kosong je ahead this new semester. Yelah kat rumah makan tidur je. So welcome to the new year wahai Straight Curve!

Eh esok dah tahun depan?

No comments:

Post a Comment