Pages

Monday, December 05, 2011

2011 is leaving,and I make a comeback in blogging...

It's a fresh starting point.Kenapa "rejuvenation" ada kat title blog?
Sebab dulu still busy,rumah pun takde internet,macam segan lak dulu nak g update blog kat CC.Tapi sekarang dah ada broadband kat rumah,Pow je la.Dulu mula2 excited,hangat2 tahi ayam je....kejap je musimnya...tapi sekarang,aku cuba bermula kembali sebab dalam tahun ni sahaja...macam2 dah aku lalui....

  • Praktikum selama sebulan di SK Merapoh,then di SK Kuala Medang.Dua2 sekolah kampung yang sangat membuatkan aku selesa.
  • Aku finally belajar main kad terup akibat pengaruh rakan(haha)
  • Aku masih single di kala rakan-rakan semua dah berpartner (T T)
  • Berjaya membuat back to back title win dalam liga antara batch IPG Afzan 2011.

dan macam2 lagi...termasuklah sekatan dari IPG aku dari bermain kejohanan ragbi antara IPG.damn! Macam2 peristiwa tapi...that's life....

Luas sikit,team bola sepak kita berjaya pertahankan pingat emas di sukan Sea Indonesia, dan kemunculan Nazmi Faiz bintang baru sensasi bola sepak Malaysia yg baru berusia 17 tahun dan macam2 lagi...

Apa yang aku rasa tahun ni maybe lebih banyak dissapointment dari achievement.Pointer merudum,ragbi kurang, dan aku taktau apa yang aku berjaya capai tahun ni.serius.

Namun begitu,semangat berblogging kembali membara.konon.Tak pasti tahan berapa lama...harap2 lama la.Boleh la aku poyo kot2 orang kata ada blog ni cool.Tapi takde la sampai kena chop bapok riang sebab men blog je.Aku harap dapat share pengalaman dengan lebih baik lagi dengan korang semua pembaca-pembaca budiman.

Sebab apa yang aku dapat dari life sekarang.hidup mengajar kita...Lebih banyak kekecewaan yang dihadapi dalam hidup kita,buatkan kita jadi lebih matang....

No comments:

Post a Comment