Pages

Sunday, December 02, 2012

Closure.

Setelah dua tahun end of relationship dengan ex aku, akhirnya aku mempunyai kesempatan untuk membuat proper closure. Sebab maybe banyak benda yang buat dia tertanya-tanya dengan aku, even before ni kitorang dah bincang why it happened, dan masing-masing tak berjaya jumpa jalan kembali. Aku pun lepas tu macam nak tak nak reply apa-apa dia tanya. Salah aku jugak. Sebab nampak usaha dia untuk memenangi hati aku kembali. Tapi bila dah relationship yang on off sejak 5 tahun, perasaan tu dah jadi pudar. Semangat aku dah takde untuk merapatkan kembali benda yang sememangnya sudah rapuh. Maybe it's time for us to take a break. Sejak itu, aku menyibukkan diri di maktab, bersuka ria dengan kawan-kawan, main, makan, tidur, focus on family issues..itu sahaja. Kami jarang berinteraksi selepas itu, sebab aku sendiri yang try to let go everything slowly..

Don't get me wrong, aku juga ada interaksi dengan rakan perempuan yang lain, ada juga kenalan dan ada juga interest in searching and finding the right one. Cuma kadang-kadang aku tak perasan yang aku sering bagi 'mixed signal' then aku just treat as friend. Several of my friends told that when I'm always gave the wrong idea. Treated the girl nicely and then, slowly became friends again. Ahh, I'm so sorry. That's my bad...kadang-kadang aku tak perasan pun , tapi sebab aku dah terbiasa merutinkan diri dengan benda-benda lain, handphone aku tak terusik sangat.

Awal pagi tadi, aku bawak keluar barang-barang dari kotak yang aku bawak balik dari hostel hari tu. Satu-satunya kotak yang belum terusik. Then aku bukak, kemas tiba-tiba terjumpa this one thing...

My Favourite Kamen Rider : Kamen Rider V3


Keychain bersaiz besar ini diberi kepada aku beberapa bulan lepas, dipassing oleh Ain yang eventually kawan dengan ex aku masa kitorang still in a relationship dulu. Dia buat sendiri ni, sebab aku tau yang dia memang buat bisnes benda ni..Masa aku dapat tu aku terus gantung kat dashboard aku kat bilik. Tapi aku seriously tak ingat, aku dah terima kasih kat dia belum. Ahh teruknya aku kan? Lepas tu aku terus main badminton rasanya. My mind was still on to the same routine over and over again at that time. 

Lepas ni aku harap dia sentiasa hepi dan bahagia..I really mean it. 

"Sorry, I didn't mean to hurt you or ignore you in any way. I just needed space and tried so hard to cheer myself up on my own. I did carry a lot of burden but with our problems before, I couldn't bear to put on those burden towards you..Take care Eton. Best of luck~"


No comments:

Post a Comment