Pages

Friday, December 07, 2012

Take A Bow by Taeyeon

Lately aku rajin usha-usha Youtube rather than aktiviti biasa aku iaitu wikireading. Sebab rajin nak tengok lagu-lagu and video clip baru. Bila kita bukak satu video tu pasti ada suggestion kat tepi-tepi tu kan? Tengok-tengok aku terjumpa ni. Lagu 'Take A Bow'(song by Rihanna) cover by Taeyeon. FYI, Taeyeon ni leader kumpulan Girls Generation. Aku minat suara dia, and agree yang dia ni masuk group Girls Generation/SNSD mostly sebab bakat dia.Mula-mula tertarik dengan lagu tema drama 'Athena:Goddess of War' yang dia nyanyi. Memang sedap suara dia. Then jumpa dia cover lagu Rihanna ni pulak.hehe. Apa yang aku perasan bila tengok Korean Reality TV Show macam RunningMan, diorang punya English sangat tak berapa. Mostly pronouncation memang out. Tapi Taeyeon ni nyanyi ok la jugak, what attract me the most is the voice :)



*Make sure tutup dulu music kat blog ni before play.hehehe

No comments:

Post a Comment