Pages

Saturday, September 01, 2012

Eh,nanti ah. . .

Semalam masa hangout dengan member-member aku ni, aku tertarik dengan seorang member ni. Dia di study oversea (Japan to be exact) for several years, now dia dah balik Malaysia and kerja di sebuah company di ibu kota. Aku tertarik dengan apa yang dia petik even dia baru je keje 3 minggu kat situ.haha

"Orang kita ni kerja terlampau rileks...ada kerja tapi bila hujung2 baru la rushing nak buat"




Memang tak salah pun apa dia kata. Aku pun setuju and selalu buat macam tu. "Nanti lah", "Besok ah", "Awal lagi" merupakan statement common yang biasa aku gunakan. Haih camne nak berubah..hehe.

*Orang kata kerja bertangguh tak menjadi. Tapi everytime aku buat last minute sempat je hantar. Maybe aku tak kena lagi. yang workload kaw kaw kot. Action Research ni pun dah buat aku rasa jam kepala.haha

No comments:

Post a Comment