Pages

Saturday, March 30, 2013

If you could see me now

Videoklip yang agak baru dari band Irish, The Script bertajuk 'If you could see me now'.

Lirik lagu yang mengingatkan aku kepada arwah abah, yang aku harap dapat lihat keadaan aku sekarang, dan dapat tengok apa yang aku capai...  Dulu masa game ragbi aku, kalau dia datang mesti dia tak gitau..dia suka tengok dari crowd and biarkan aku tak nampak dia. Sebab dia tahu anak dia nervous if main depan orang yang rapat. Tapi aku dapat rasakan sokongan dan semangat dia setiap kali..thanks abah ! :)

*PS: Jangan lupa tutup lagu blog ni kalau nak dengar :D




Take that rage, put it on a page 
Take that page to the stage 
Blow the roof off the place 
I'm trying to make you proud 
Do everything you did 
I hope you're up there with God saying "That's my kid!"


No comments:

Post a Comment