Pages

Wednesday, March 14, 2012

March is the best month so far Part 1

Sambutan Hari Jadi ke-23


Hoiyoiyoyo.Lama tak update blog.Sori geng, aku sibuk dengan praktikum. Macam-macam kerja plus nak buat lesson plan, assignment dan lain-lain lagi. Oh ye, bulan Mac ini aku menyambut ulangtahun kelahiran aku yang ke-23 pada tanggal 1 Mac. Banyak ucapan yang aku terima plus call dan mesej dari kawan-kawan. Terharu namun agak syahdu, kah3. Sebab aku sambut jauh di rumah sewa Raub. Jauh dari kawan-kawan. So aku rasa kali ni agak hambar sikit. Tapi hujung minggu aku pergi ke KL untuk main ragbi dan hang out menonton Ghost Rider 2. Then lepas main ragbi aku award diri aku sendiri dengan beli sandal di Pertama Complex. Aku terfikir nak beli sebab dah lama tak ada sandal. Lagipun lepas tu nanti aku nak ke kenduri kahwin kawan rapat aku, Fahmi @ Michop di Terengganu. Takkan aku nak pakai selipar jepun pulak kan...

So aku rasa permulaan yang baik untuk bulan Mac. Aku dapat buat and beli apa yang aku nak, lepas tu tak sabar menanti cuti sekolah yang bakal tiba dan dah terancang dengan aktiviti menarik.;)


No comments:

Post a Comment