Pages

Friday, May 31, 2013

Convocation Day :D

Lama tak update...busy, malas dan asyik layan tv series menjadikan aku terlupa sekejap dengan kewujudan blog ini. Hari ini aku nak share tentang hari konvokesyen aku yang berlangsung di Putrajaya International Convention Center (PICC) pada 28 Mei yang lalu. Konvokesyen yang berlansung selama 4 hari ini (termasuk raptai) merupakan konvokesyen bagi graduan PISMP ambilan Januari 2009 bagi semua IPG di seluruh Malaysia. Aku dapat sidang 4, pada petang 28 Mei tersebut, kerana konvo ini mengikut 'course' masing-masing. So ada juga kawan-kawan IPG sendiri yang tak sempat nak jumpa :(

Banyak cabaran sebenarnya dalam konvokesyen kali ini...ada yang sesat, ada yang tercicir masa follow kereta depan, ada yang salah masuk simpang lepas tu terus sampai ke KL..macam2..memang rasa macam movie 'The Hangover' dah.hahaha.

Apa yang paling buat aku happy ialah dapat jumpa kawan-kawan setelah sekian lama sejak habis belajar. Dan terkilan ialah mungkin adalah kali terakhir untuk berjumpa bagi sesetengah dari kami sebab lepas ni dihantar entah ke mana kan...harap-harap dapat jumpa balik geng-geng ni nanti..

Mak dan Adik Bongsu

Sahabat Johor 'thick and thin' haha

Adik jumpe patung blonde raccoon.power seyh

Bersama lecturer yg tak pernah marah


Sesi awal

Blonde Raccoon

Bersama classmate
Pullman

Walaupun agak hiba sebab arwah abah tak sempat tengok aku konvo, dan adik beradik lain tak dapat datang.. happy bila tengok mak happy dan dapat jumpa geng-geng kat sana.huhu.. Apa pun, aku still menunggu posting sekarang..harap-harap tak lama lagi..aminnn

No comments:

Post a Comment