Pages

Tuesday, June 04, 2013

Lulus SPP, Konvo pun setel. Now what?

Alhamdulillah, sebenarnya aku dapat tahu before konvo lagi..cuma lupa nak post. Rasa cuak dan gusar kerana temuduga Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran pada bulan Mac telah aku hadiri, tapi malangnya aku rasa aku banyak tersilap dan kata-kata penemuduga yang berjaya memberi permainan psikologi kepada minda aku untuk tempoh beberapa bulan sebelum result temuduga ini keluar. Akhirnya pada tarikh seminggu sebelum konvokesyen, aku telah mendapat jawapan untuk keputusan temuduga tersebut.





Temuduga sudah, konvo sudah. Apa yang tinggal adalah untuk menunggu posting yang tak kunjung tiba. Sangat penat sebenarnya menunggu, dah masuk bulan Jun dah. Separuh dari umur 24 tahun aku dihabiskan di rumah nampaknya. Banyak rumors, tapi apa yang aku tunggu adalah berita rasmi. Harap tidaklah lama lagi. Amin... :(

No comments:

Post a Comment